Sunday, April 3, 2011

Anda pernah penat begini? Bah. 1














Posting ni bukan apa. Nak lawan dengan Kata Kama.  Depa ingat kucing depa kiut-miut eh. Nasib baik saya ada simpan banyak binatang kat ranch saya.
Nanti saya tunjuk siri kucing-kucing saya sedang ngorok, baru kamu jeles. Itu Bah. 2 kelak.


SEMENTARA itu, jika nak tonton (Almost) Live Bidding matawang Indonesia, kunjungi blog Dr Arifin (yg saya tak kenal) di uang-kuno.com. Kadang tengok cara mereka ni bid, kita pun takut. Saya ada beberapa matawang dari nombor 28 ke bawah. Yang atas tu semuanya matawang lama, dan pada saya tak cantik sangat.
Lihat harga 1957 Seri Haiwan (Animal Series) - tentunya harga melonjak kelak sebab agak payah nak dapat - nombor 46 hingga 54. 
Lebih lagi yang ada cop 'Specimen' tu; saya pun tak mampu yang itu. 
'Specimen' Gajah (number 51) dengan serial number yang cantik 1000A0000 dan perfect condition UNC (uncirculated) harga pembukaannya 1.1juta rupiah (S$145/RM348). Saya rasa boleh naik 3kali ganda.


No comments:

Post a Comment