Sunday, April 25, 2010

Kuda BN menang di HulSel

UN-sangka-rable.
Kalau ini lumba kuda, kuda bernama BN baru menang.

Kalau ikut lingo bola: BN 3, Pakatan 7.
BN nak kena menang Sibu: lepas tu BN 4, Pakatan 7.

The game is getting interesting. Tak payah nak analisa lagilah.
Saya nak gi minum dulu. Minum teh tanpa gula, ler.
Saya dah tobat minum teh letak gula sebab kena diabetes.


TAMBAHAN 10.45mlm

Dari Malaysiakini -

- PKR has won all Chinese-majority areas, while at the same time losing all Malay-majority areas.

- According the 'saluran' results, young voters have voted overwhelmingly for Pakatan.
- In addition, it appears that Indian voters have generally return to BN's fold.

1) Kalau saya orang Pakatan, saya tak bising-bising BN main ngelat ke apa. Memang depa selalu gitu, pernah ke dia tak 'ngelat'?
Saya concentrate nak tarik Melayu balik masuk Pakatan.
2) Kalau saya BN, saya tak sorak kuat-kuat dah menang, saya khuatir kenapa Cina tetap anti-BN, dan kenapa orang muda ramai yang undi Pakatan.

No comments:

Post a Comment