Monday, November 23, 2009

Ar iff fah mi, akhirnya sebuah impian

Katalah apa yang anda mahu tentang Tok Guru Nik Aziz (macam saya berperangai sinting attack beliau minggu lalu), sekurang-kurangnya depa cepat membuat reaksi.
Daripada melihat anak buahnya terus menangis dan merajuk, beliau menghalau menantunya.

Kepada orang yang menyokong PAS, tentu rasa lega sikit.
Sebab Kelantan ialah negeri solid parti itu, stronghold=kubu kuat pembangkang.
Kalau politik Kelantan goyah, maka ramai resah.

Tulisan saya di sini (untuk ruang blogging akhbar saya) dikarang kira-kira sejam sebelum keluar berita sang menantu kena tendang, tetapi proses editing lambat.
Maka saya kena tulis balik dan tambah isu perletakan jawatan CEO PMBK ni.
Pada saya dengan turunnya Ariffahmi maka akan kurang polemik dari Kelantan dan ibu negerinya Rantau Panjang - oops maksud saya Kota Baru (aku orang SingaLumpur ingat shopping aje).

Tetapi kenapa pula PAS ni macam melalui musim penyakit?
Husam Musa sakit belakang.
Ustaz Nasharudin Mat Isa sakit dada.
Parti pun kena demam nak pecah belah.
Harap semuanya akan okay.
Umno-BN tersenyum luas, boleh panggil pilihanraya tak lagi kot....

No comments:

Post a Comment