Wednesday, June 16, 2010

The best World Cup games guide

Easy to use.
When you want to check when your team is playing, against whom.

Click here.

Malam ni karang, team saya, Argies, lawan.
Kelmarin depa lawan, fancy sey.

Siapa boleh lupa gol Maradona pada World Cup 1986.
The best goal ever of the Cup, kalau tanya saya.
Tapi rupa-rupanya, Messi pun pernah score seperti itu untuk Barcelona. Wooi.
Lihat clip ini.

Tak kata bohong.
Saya pun pernah gelecek secantik itu.
Masa tu main bola dengan anak-anak. Yang jantan 10 tahun, yang pompuan 7 tahun. Di car park kereta depan rumah.

Dua tahun kemudian, masa main bola bersama, anak jantan saya declare: 'We can't play football with you anymore. You run out of breath too quickly, old man.'
Baru tersentak sedar aku dah tua.
Itu 12 tahun lalu! Heehee.


TAMBAHAN 10mlm

Ah kan! Argies dah bantai mamat Korea 4-1.

No comments:

Post a Comment