Thursday, October 28, 2010

Penulis berehat (kejap)

Maaf, dah 1minggu lebih ni takde mood nak continue buat blog.
Nak ngobrol tentang Malaysia, banyak sangat isu gaduh sama sendiri dan sensitif.
Takde mood langsung nak sambungkan pergaduhan anda di sana.
Nak bual tentang projek-projek Najib dan Rosmah dah tak larat.
Nak puji Anwar dan PKR, PAS dan DAP sedang bercinta, tak mahu pula saya jadi penipu.
Saya dah mual dan muak, takut tambahkan negative vibes yang boleh hancurkan negara tumpangan saya yang dicintai.

Nak tulis pasal Singapork pula, nanti kamu kata bila pak chic tulis tentang negeri kecik terlalu positif.
Maklumlah Singapork ni kan syurga dunia, semua cantik dan molek saja.

Oleh itu, saya rehat mulai hari ini.
Dah tidak akan tulis tiap hari lagi macam dulu.
Tak tahu bila nak ada mood nak main muzik-blogging ni lagi.

Jika anda ada topik nak offer supaya saya ngobrol, sila ajukan.

Thousand Apologies.

No comments:

Post a Comment